dijous, 25 de juny del 2009

El petit príncep


El mes de maig és un mes d’explosió de colors, de sabors, d’olors, la natura reneix i tot torna a començar. Doncs, com la maduració d’un fruit saborós que ens farà gaudir, dues escoles de Viladecans, molt diferents però molt properes, l’IES Torre Roja i el CEIP Martí i Pol ens van delectar amb una extraordinària representació: “El Petit Príncep”.Aquests dos centres fan una feina conjunta elaborada amb cura, al detall, fent-nos delectar els sentits amb el seu enginy. Tots els alumnes petits i grans van representar el seu paper amb seguretat com la d’un professional. L’obra, d’una originalitat exquisida, les escenes ben enllaçades i la coreografia en general anaven desgranant la història; la música, els cors cantaires, el vestuari... era genial.Sempre és gratificant poder presenciar actes com aquest on alumnes il·lusionats imbuïts en el seu rol fan que la seva actuació ens transporti a un altre món de l’imaginar tan sovint oblidat.En algun moment del conte vaig sentir una subtil fiblada d’emoció que em trasbalsava el cor, aquella senzilla però delicada interpretació m’emocionava.El mèrit és impagable, només els reconeixements potser podran fer que aquesta colla de mestres i d’altres, agafant hores del seu lleure segueixin aquests treballs que involucren tanta mainada.Els pares que vaig poder veure al teatre, estaven disfrutant, emocionats i bocabadats del gran espectacle que veien.Les autoritats, el públic, ja us va felicitar per la feina feta, jo vaig pensar que en aquell moment seria reiterativa i potser no em sortirien les paraules adients, i, fent aquesta senzilla ressenya per a la revista arribaria a més persones.Felicitats per a tots i totes les persones que ho heu organitzat i preparat fent possible que els nostres sentits gaudissin durant una estona. No defalliu, endavant, val la pena.

Montse Pastor i Pujadó